Las islas bonitas🦎🦭🐠🦀

7 februari 2024 - Puerto Villamil, Ecuador

Het gaat maar door, met die beesten en natuur. Overal dieren die niet wegrennen en die je op je gemak kunt bekijken en jullie ook, zie foto's. En het blijft leuk! We snorkelen wat af🤿!

Zeeleeuw

We waren 4 nachten op het eiland Santa Cruz. We bezochten het Charles Darwin Research Center. Naast onderzoek hebben ze ook een schildpadden 🐢 broedprogramma om te voorkomen dat deze uitsterven. Er zijn namelijk al 4 of 5 soorten schildpadden uitgestorven. Met dagtours bezochten we de eilanden North Seymour en Floreana en we snorkelden op Tortuga bay. Geen schildpad te bekennen, maar wel haaien🦈.

Schildpad

Nu zijn we afgereisd naar isla Isabella, hier blijven we een aantal nachten en gaan we 2x op excursie.

Het is warm en klam, de was droogt bijna niet. Veel drinken is belangrijk 🍹.

Cocktail time

Het blijft genieten. Bekijk de foto's en video's!

(En ja, dit is een haai van ong 1 meter lang op 1 mtr onder ons, tijdens snorkelen).

Honds haai of zwarte tip haai