Adiós Chili! 🗺👋

15 november 2023 - Santiago, Chili

Acht weken geleden vertrok ik naar Chili. In acht weken heb ik Chili van Noord tot Zuid bereisd. Chili is een práchtig land met heel veel verschillende 'gezichten' qua landschap.

Puerto Montt -> Temuco

Ik maakte ook een paar uitstapjes naar Argentinië. En de laatste was een paar dagen naar El Chaltén. Een klein dorp omgeven door prachtige bergen en waar je korte en lange wandelingen kunt maken. Echt een buitensportspeelplaats.

Uitzicht op el Chaltén

Ik was er twee dagen en heb drie hele mooie wandelingen kunnen maken💚:

- Mirador del Condores

- Mirador del Torres

- Laguna Capri

Laguna Capri

De dagen waren er mooi, zonnig met een práchtige blauwe hemel en wind, heel veel harde wind💨💨💨. De dag van vertrek regende het, was het grijs en mistig én werd er sneeuw verwacht. Ik vertrok dus precies op tijd😉.

Dag Chaltén

Met gemak kan ik nóg acht weken rondtrekken in Chili. Maar het moment is aangebroken om Argentinië te gaan verkennen. Ik vertrek naar Mendoza en vanaf daar zie ik wel weer hoe de route zich gaat uitrollen.

Het album El Chaltén is aangevuld met mooie wandelfoto's en er zijn nieuwe videos geplaatst🤠.