Feestje: dancing on the streets 💃 & fire!!

18 september 2023 - Utrecht, Nederland

Wát was het een mooi feestje🥸🥳!!

Feestje

Afgelopen 16 september vierde ik mijn: afscheid-en-nog-net-geen-50-jaardag met zo'n beetje alle allerliefste mensen die belangrijk voor mij zijn geweest en nog zijn. Ik heb daar enorm van genoten en was zoooo blij met iedereen die was gekomen. Zomaar, voor mij, wow😍!!

Feestje

Het was écht een verrassing dat er een Lib-Dub (klik op de link) was gemaakt en ook de gelegenheidsband "de party-poopers" zongen een lied voor mij, met persoonlijke tekst en gitaarsolo (dank Rob). Ik was er helemaal ontroerd door.

Gasten werd gevraagd om boodschappen op chili-peper kaartjes te schrijven ❤️

Na het feestje

DJ Josephine heeft de avond gevuld met muziek en er is flink gedanst!!

Maar ik kon het niet laten om ook iets te doen, en had voor iedereen een kaart met persoonlijke boodschap voorbereid. Voor wie ergens in de komende 5 maanden jarig is, ook een kadootje erbij.

Ik heb enòrm genoten!! En denk met natte oogjes terug aan een fantastische avond🩵.

Feestje

Ik ga jullie missen (een beetje🤭), en zie iedereen weer terug in 2024!!

Tot die tijd, tot blogs✒️!

Ps: morgen vertrek ik, 20:55 uur. Xx Maris

Bijna op weg.... trailer

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marie-Luce Bree:
    18 september 2023
    Goeie reis, veel plezier!!
  2. Mirjam Loyo Bosma:
    19 september 2023
    Heel veel plezier!!! GENIET!!!! 😘😘😘😘
  3. Ben van Zanten:
    19 september 2023
    Hi Mariska,
    heel veel plezier en geniet lekker van je bijzondere wereldreis, maar......dat gaat wel lukken, schat ik in. Ik kijk uit naar je reisverslagen.liefs Ben