Ik ga op reis en neem mee...

13 september 2023 - Utrecht, Nederland

Tja wat neem je mee op een reis waar je door diverse klimaten reist en dus warme en koude dagen zal meemaken?

En ook regen en wind. Terwijl je je tas zo licht en leeg mogelijk wilt houden?

Lijstjes gemaakt, lijstjes aangepast.

Een badlaken vervangen voor een lichtgewichte, kleiner-op-te-vouwen reishanddoek. Hoe belangrijk is een goed bakje koffie, en dus een opklapbaar koffiefilter? (Best belangrijk, dus die gaat mee:))

Neem ik 1 of 2 setjes thermo kleding mee en wel of geen slaapzak en matje? En hoeveel t-shirts?

Hoe kan ik met zo min mogelijk opladers, toch al mijn apparatuur opladen? En nee, de laptop gaat níet mee!

Een dagrugzak op het laatste moment toch nog vervangen voor een lichtere, de 2 thermo setjes gaan wel allebei mee, maar die ene trui gaat eruit en over het matje twijfel ik nog.

En dan proefinpakken..

Geen succes want het paste natuurlijk niet. Gewicht is niet het probleem, wel de volume. Opnieuw overwegen, nadenken, iets eruit halen en soms toch weer terug stoppen. Iets vervangen voor een kleiner, lichtere versie. En dan op een andere manier pakken. Ja! Dit is het, het past :)

Xx Maris

Verzamelen van spullen voor het inpakken

1. Joke T:
    13 september 2023
    Voorpret! Hoe leuk!
  2. Joke:
    14 september 2023
    Knap hoor. Ik ga 14 dagen en heb 17 kilo bij me🤣waarvan ik zoals gewoonlijk de helft niet draag. Maar ach mijn koffer is groot en het mag mee. Dus waarom niet hè?