Reiskriebels!

12 september 2023 - Utrecht, Nederland

Al een hele tijd geleden kreeg ik er weer eens last van.... reiskriebels!

Dus, er werd gelezen, ge-google-mapped, gesurfd op internet en gedroomd :) En al vrij snel was er een uitgangspunt: Galapagos eilanden, want daar was ik al 2x in de buurt geweest, maar toen kon ik er niet heen en dus stond dat al een tijdje op mijn verlang-reis-lijstje.

Ik heb 5 maanden de tijd, maar in Ecuador en een aantal omliggende landen ben ik al geweest. Dus er is een beetje een gek, maar mooi plan ontstaan: Chili - Argentinië - Galapagos.

Op 19 september 2023 vlieg ik naar Arica, naar het meest noordelijke puntje van Chili. En dan reis ik zover naar het zuiden van Chili zolang ik het leuk vind (en niet te koud heb haha). Om vervolgens naar Argentinië te gaan. Vanuit Argentinië vlieg ik naar Ecuador, daar ontmoet ik dan Joke & Coen in Guayaguil. Met met zijn 3-en vertrekken we op 2 feb naar de Galapagos eilanden.

De Galapagos, dat staat vast! De rest van de route zal zich ontvouwen tijdens mijn reis. Er is een grof idee, maar ik zie wel waar het avontuur mij brengt. Go with the flow!

Xx Maris

1. Margaret Warmenhoven: