7 + 4 + 5 + 4 = 20

4 december 2023 - Mendoza, Argentinië

Mendoza ... 🎶You can check out any time you like, but you can never leave🎶....(Eagels). Na twintig dagen is het moment aangebroken om te vertrekken. Maar de stad heeft mijn 🧡 gestolen en misschien kom ik hier nog wel terug.

Uitzicht Gomez rooftop bar

Tot drie keer toe verlengde ik mijn verblijf in Mendoza. Vanwege de fijne stad, de fijne B&B en om nog nét op de valreep een muziek festivalletje te kunnen meepakken. En gelukkig mocht ik van Daniel (B&B eigenaar, zie foto) steeds weer langer blijven.

Daniel (B&B Miriam's Place) y moi

Een ieder die ik spreek vraagt mij steevast: Wat heb je hier dan allemaal gedaan al die tijd?

Mijn antwoord? Niets bijzonders, rondgehangen, pauze, geslapen, niets gedaan, beetje rondgelopen, museums bezocht, videobellen met thuis, niet veel eigenlijk. Maar zet alles op een rijtje, dan krijg je dit dus😊....

Bier festival

Dag Mendoza, wie weet tot ziens!

Volgende stop: Cordoba.

Maris xx

Fiesta de Cervezas, Daniel, Juan y yo

Mendoza-> Córdoba 10 uur, arg 22.000

Cordoba: Aldea Hostal, arg 18.000 pn

Zippline - Villavicencio

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke:
    4 december 2023
    Nou jij verveelt je niet en heb je lekker ge paraglided? Of wat het ook is op de foto. Wat een mooie dingen maak je mee zeg, zo fijn voor je want daar ging je tenslotte voor. En als je weet thuiskomt kun je uitrusten,!!!hihi
  2. Mariska:
    4 december 2023
    Het was zippline, aan een kabel van 1,5 km.
    Leuke dingen gedaan, en nog lekker lang te gaan!!
  3. Joke:
    4 december 2023
    Ooooo dat lijkt me wel heel erg leuk. En nog lekker lang van de zon genieten daar, lekker hoor.
  4. Robo:
    Mooie verhalen,
    Mooie foto’s,
    Prettige feestdagen!
    robo
  5. Mariska:
    4 december 2023
    Thx, jij ook fijne feestdagen!
    (🏆je bent de eerste dit jaar)