Zwemmen met je telefoon... 🤔

23 september 2023 - Arica, Chili

Vandaag (zaterdag) mijn laatste dag in Arica, morgen vertrek ik naar Iquique, een stukje zuidelijker. Als je in het menu kaart  kiest, zie je precies mijn afgelegde (en evt geplande) route.

Arica is een gemoedelijk plaatsje, er gebeurt niet veel maar is wel een fijne plek om even rustig te wennen aan het Chileense leven, de winkels, de taal, de valuta en om bij te komen van de vliegreis.

Gisteren wat door Arica gestruind en 2 musea bezocht (piepklein): Museo del Mar (displays met vnl schelpen en zeesterren) en Museo de Sitio Colon 10 (geschiedenis en mummies).

Arica: Mueso del Mar

Beiden vermakelijk, maar niet specaculair. Alhoewel...de mummies liggen onder glasplaten, waar je overheen kunt lopen👣.

Arica: Museo de Sitio Colon 10Verder is er veel streetart te zien in Arica.

Arica: street art

De rest van de dag gelummeld (lees: siesta, lezen, muziek luisteren, hangen).

Arica: even niks...

Vandaag, zaterdag, de heuvel op gelopen naar Morro de Arica, er stond ook een jezusbeeldje en het uitzicht is top!

Arica: Morro de Arica

Van bovenaf zag het strand er lekker uit. Een half uurtje lopen beloofde google. Dus zo gezegd, zo gedaan.

Arica: strand La Laucha

Maar ja, alleen op het strand met je spullen? Wat als je dan ook even wilt zwemmen?

Dan neem je een waterdicht hoesje mee. Je stopt je telefoon én je geld erin en zwemmen maar🏊‍♀️.

En ja....deze thuis natuurlijk eerst uitgeprobeerd zónder telefoon erin 😉.

X Maris

Waterdicht hoesje

1. Tante Caar:
    23 september 2023
    Als ik briefjes van 20.000 op zak had nam ik het inderdaad ook mee. Jij zwemt gewoon letterlijk in het geld. 😂
  2. Mariska:
  5. Mariska:
    @Betty: helaas niet...
  6. Joke T:
    24 september 2023
    Dus dat hoesje werkt top! Je leest lekker :)